سوالاتی که زیاد پرسیده شده

خير بايد بدانيد در صورتي که از بافت بيني به اندازه مناسب کاسته شود و همچينن جراح بيني براي اعمال تغييرات جهت زيبايي تکنيک هاي مناسبي را به کار برده باشد اين اتفاق براي فرد رخ نخواهد داد اين گونه عوارض معمولا در جراحي بيني عروسکي ديده مي شود.

بله جراحي بيني مانع از ورزش کردن شما نخواهد شد و تنها در ماه هاي اول بعد از جراحي اين محدوديت براي شما به وجود مي آيد که البته شما مي توانيد ورزش هاي سبک که به بيني فشاري وارد نمي کند را انجام دهيد .

بله شما مي توانيد در نمونه کارهاي دکتر غلامي  اين موضوع را مشاهده کنيد. درست است که اين گونه بيني ها داراي پوستي ضخيم هستند اما تجربه جراح مي تواند اين موضوع را برطرف کند شما تنها بايد در انتخاب جراح بيني  خود دقت کافي را داشته باشيد.

استفاده از چسب ها بعد از عمل بيني باعث مي شود پوست به بافت بيني جوش بخورد استفاده از چسب بعد از عمل بيني معمولا در بيني هاي گوشتي بايد بيشتر استفاده شود اما حداقل سه ماه استفاده از چسب بيني براي بيماران ضروري مي باشد.

پس از اينکه رشد استخواني در افراد به اندازه کافي شکل گرفته باشد و بعد از دوره بلوغ مي توان جراحي را انجام داد همچنين عمل زيبايي بيني در سنين بالا توصيه نمي شود زيرا بهبودي سخت تر خواهد بود.

بهتر است اول آلرژي شما با درمان دارويي کنترل شود و در فصلي که آلرژي شما کاهش يافته و خاموش است بيني خود را عمل کنيد، اما مي توان پوليپ هاي شما را همزمان با جراحي زيبايي بيني با استفاده از روش آندوسکوپي بخوبي معالجه کرد.

خير. آلرژي يک بيماري با زمينه ژنتيکي است و همراه با درمان دارويي کنترل مي شود و قابل معالجه نيست، اما ممکن است علايم انسداد بيني شما با يک عمل صحيح بيني کاهش يابد.

عمل جراحي بيني باز و بسته دو روش و دو تکنيک براي عمل رينوپلاستي است و بسته به تجربه و سليقه جراح انتخاب مي شود، اما عمل روش باز را ترجيح مي دهم چون امکان ديد کامل و اصلاح نواقص بيني را بهتر فراهم مي کند

شما در هر زمان پس از عمل جراحي مي توانيد باردار شويد ولي توصيه مي کنم براي اينکه نتايج جراحي بيني شما بنحوي نمايان شده باشد حداقل ۶ ماه از زمان جراحي شما گذشته باشد.

پوست يکي از عوامل اصلي در نتيجه گيري عالي از جراحي زيبايي بيني (راينوپلاستي) است. پوست ضخيم مانند يک لاستيک عمل مي کند و به خوبي به سر جاي خود بر نمي گردد. پوست نازک نيز مانند يک پرده شفاف عمل کرده و نواقص زير آن ديده مي شود. بنابر اين پوستي که ضخامت متوسط دارد بهترين نتيجه را در برخواهد داشت. توجه داشته باشيد نتيجه نهائي عمل به پوست بيمار ونحوه کار جراح وابسته است.

بعضي بيني ها به بيني گوشتي معروفند که مشخصه آنها بيني پهن با پوست ضخيم وبافت غضروفي ناچيز است. روش اصلاح اين گونه بيني ها با روش جراحي بيني هاي استخواني متفاوت است. درجراحي بيني گوشتي استفاده از روش هاي تقويت اسکلت بيني براي افزايش حمايت بافت هاي نرم بيني ضروري است و حتي جراحي اين نوع بيني ها با استفاده از تکنيک هاي جديد با نتايج مطلوب همراه است.